Levering: 2-3 hverdage
Levering

Handelsbetingelser

Kontaktoplysninger

Fru Ronne
Reberbansgade 1
9000 Aalborg


CVR: 35624368
fruronnekaffe@gmail.com
Tlf.: 9812 9595

 

Omkring bestilling

* Klik på den ønskede vare.
* Kom varen i indkøbskurven ved at klikke ”Læg i kurv”.
* Fortsæt derefter din søgning hvis du skal handle mere.
* Hvis du skulle fortryde dit køb, eller du vil foretage rettelser, skal du gå til indkøbskurven. Her kan du slette ved at trykke "Fjern" eller rette i boksen med antal.
* Du kan klikke ”Opdater”, hvis du vil se prisen efter ændringerne.
* Når du færdig med at finde varer og rette indkøbskurven til, vælger du "Gå til betaling" som du finder i indkøbskurven.
* Herefter vælger du betalingsform og forsendelse. Vi modtager Dankort, Visakort, Mastercard, Maestro, JCB, Diners Club og American Express.
* Dernæst skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadressse.
* Husk at oplyse din emailadresse, den skal bruges, når vi sender en ordrebekræftelse til dig.
* Klik fortsæt og du vil se en opsamling af din bestilling og de oplysninger du har indtastet.


* Din ordre vil først blive registreret når du har klikket ”Afslut køb”.
* Hvis du forlader siden inden, vil køb og transaktion ikke blive gennemført.
* Du vil straks modtage en ordrebekræftelse på den e-mailkonto du har oplyst.
 
Kontakt os gerne via mail fruronnekaffe@gmail.com, på tlf. 9812 9595 eller via formularen her.

 

Abonnementer / Månedlig forkælelse

Vi tilbyder tre abonnementer, der alle leveres én gang om måneden. Læs om de specifikke handelsbetingelser for disse her

 

Persondata

Når du bestiller hos Fru Ronne beder vi om navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Dette er nødvendige oplysninger, for at vi kan fakturere og sende varen. Informationen behandles fortroligt og videregives ikke til tredje part.

 

Betaling

Du kan hos Fru Ronne betale med Dankort, Visakort, Mastercard og Maestro.
Beløbet bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes.
Der kan ikke blive trukket et større beløb, end det du selv har godkendt.
Du kan se oplysninger om betaling og sikkerhed over internettet på forbrug.dk.

 

Annullering

Det er muligt at annullere din ordre ved at kontakte os per mail eller telefon inden klokken 16.00, samme dag som ordren er afgivet.

 

Fortrydelsesret

Alle andre varer end levnedsmidler tages retur i op til 14 dage efter varerne er modtaget. Levnedsmidler i intakt svejset/lukket indpakning tages ligeledes retur inden for 14 dage efter modtagelse. Varer tages retur i original emballage og ubrugt stand.
Ved fortrydelse betaler du som kunde portoen for tilbageforsendelse.
Du vil, ved benyttelse af din fortrydelsesret, få returneret penge svarende til varens pris og leveringsomkostninger i forbindelse med købet, som sagt betaler du selv for tilbageforsendelsen.
Du skal oplyse ordrenummer og konto- og registreringsnummer for at kunne få tilbagebetalt pengene, og pengene overføres fra Fru Ronne når varen er retur igen.


Returadresse: Fru Ronne, Reberbansgade 1, 9000 Aalborg.

 

Levering

I vores webshop sælger vi kun til Danmark.

Levering koster 0 DKK ved køb for over 200 DKK. Ved køb for under 200 DKK koster levering 29 DKK.

Bestillinger leveres med DAO pakketrans, der afleverer pakken til din dør. Hvis den mod forventning ikke kan leveres på adressen, vil den kunne afhentes ved nærmeste pakkeshop - du vil få besked når den er fremme, hvor den kan hentes. DAO leverer til mange pakkeshops landet over.

Under normale forhold vil du modtage din levering ca. 2-3 hverdage efter vi har modtaget din bestilling og betaling. 
Fru Ronne kan ikke drages til ansvar for forsinkelser, der opstår hos DAO pakketrans.

 

OBS! Gavekurve sælges kun hvis de skal leveres i postnumrene: 9000, 9320, 9330, 9340 samt Gammel Aalborg Kommune.

Fru Ronne står selv for levering af kurvene, vi kontakter dig for at aftale hvornår kurven kan leveres.

Kommer du som kunde ved en fejl til at bestille en gavekurv med levering til et andet psotnummer end ét af de ovenstående, forbeholder vi os retten til at annullere ordren. Vi vil kontakte dig omkring sagen, inden vi annullerer ordren.

 

Reklamation

Skulle der være sket skade på din bestilling under levering, eller er der fejl på den, bedes du med det samme kontakte os på tlf. 9812 9595 eller via mail fruronnekaffe@gmail.com, så vil vi hurtigst muligt vurdere sagen for at kunne udbedre skaden. Oplys ordrenummer, så vi hurtigt kan finde ordren i systemet.
Hvis der er en skade på varen, tag da venligst et eller flere billeder og vedhæft per mail. Oplys ordrenummer i emnefeltet for mailen.

Der er 24 måneders reklamationsret for ikke-føde- og drikkevarer. For føde- og drikkevarer gælder reklamationsretten indtil holdbarhedsdatoen for varen.

 

Forbehold

Fru Ronne tager forbehold for fejl i prissætninger og udsolgte varer. Skulle en vare være i restordre, får du som køber hurtigst muligt besked herom.

 

Priser

Alle priser er i DDK og inklusiv 25 % moms.

 

Produktinformation

Vi bestræber os på at beskrive produkterne så godt som muligt, men skulle der opstå spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 9812 9595, via mail fruronnekaffe@gmail.com eller kontaktformularen her.
 

Firmaer/institutioner

Ved større ordrer er vi altid åben for en snak om prisen.
Hvis bestillingen er for et firma, sender vi også gerne en faktura efter levering.
Modtagere af firmagaver beskattes kun hvis beløbet overstiger 560 DKK + moms. Det er modtageren selv, der har pligt til at oplyse Told & Skat herom.


Hvis køber er en institution, kan vi også sende en faktura elektronisk (EAN). Husk at skrive EAN nr. i beskedfeltet og navn på personen, der bestiller.